Как да подобрим обслужването на онлайн магазина и да привлечем повече клиенти

Днес можем да се възползваме от уникални софтуерни решения, които са създадени с цел подобряването на бизнеса. Сред тях е популярният български чат бот, който прави комуникацията между клиента и онлайн магазина по-добра. С негова помощ се постига автоматизация на обслужването, което би могло да протича по различни начини: отговаряне на запитвания, попълване на анкети и др.

Какви са предимствата на чат бот кампаниите

чат бот

За да функционира интернет платформата добре, е нужно да се използват програми и приложения, които ускоряват процеса по обработката на отправените въпроси и поръчки. Вградени модули като българския чат бот са функционално решение с висока продуктивност, което освен увеличаването на печалбата, води и до улесняването на работата на персонала. Дигиталната ефективност се повишава, а процесът по самообслужване излиза на друго ниво.

Българският чат бот се ползва с множество ползи за бизнеса. Изкуственият интелект позволява осъществяването на бърза и пълноценна комуникация между продавача и потребителя, който иска да открие възможно най-добрите продукти и услуги. Платформата предоставя много добри опции за онлайн общуване, а същевременно се грижи и за това магазинът да става все по-успешен. Ето кои са нейните ТОП предимства:

  1. Пести време. Човешкият фактор вече не е от такова голямо значение, когато в онлайн магазина е интегриран виртуален консултант. Обработката на стандартните въпроси е вече бърза и лесна, което пести ценни ресурси, но в същото време увеличава приходите;
  2. По-бързи продажби. За да се реализира успешно една продажба, преди това трябва да се премине през няколко етапа, най-важният от които е клиентското обслужване. Всеки един посетител на онлайн магазина очаква да получи компетентни отговори на важните за него въпроси, свързани с наличността на някой продукт, неговата цена и др. Българският чат бот отменя необходимостта от ангажирането на един или повече служители в обработката на заявките и насочването на купувачите;
  3. Непрекъснато работно време. Денонощното обслужване би струвало доста скъпо на всеки един собственик на онлайн магазин, който може да си спести тези разходи, но в същото време на увеличи капацитета на платформата;
  4. Проследяване на потребителския интерес. Важно е да имаме ясна представа какво се харесва от хората и кои са най-честите продукти/услуги, които те търсят. Българският чат бот е инструмент, с който можем да „проследим“ трафика, да разберем какви са тенденциите, а след това да решим и какви промени да направим за още по-добри резултати.

Всички тези доказани ползи на виртуалният консултант недвусмислено сочат, че подобна стратегия е винаги препоръчителна, ако искаме да изведем своя онлайн магазин на още по-предни позиции и да задържим потребителския интерес за по-дълго време.

Има ли ползи за клиентите

Чатбот

Наред с ползите за бизнеса, внедряването на български чат бот в онлайн платформата е полезен и за клиентите. Те вече могат да се насладят на едно много по-професионално обслужване, което включва:

  • 24/7 обслужване, дори и когато магазинът е фактически затворен;
  • Подобряване на потребителското преживяване – клиентите трябва да се чувстват в безопасност, докато пазаруват, както и да имат възможност да се самообслужат в няколко стъпки;
  • Излишното чакане отпада, защото присъствието на консултант е винаги налице;
  • Премахване на езиковите бариери. Чат бот помощникът може да общува с клиентите не само на българския език, което прави пазаруването още по-безпроблемно.

За потребителите е най-важно да получат необходимата информация навреме, за да не пропускат изгодните оферти. Българският чат бот е модерен начин да привлечем още потребители към онлайн магазина си, да ги впечатлим с безупречно обслужване и да ангажираме вниманието им за по-дълго време.

Водят ли до увеличаване на печалбите  

Повишаването на продажбите, а респективно и печалбите, е основна цел, към която бизнесите се стремят. Именно това прави маркетинг кампаниите толкова ефективни в много ситуации – когато искаме да подобрим обслужването, да привлечем повече клиенти, да постигнем по-добра възвръщаемост и др. Използването на български чат бот е добро решение, което работи в няколко посоки, а резултатът е икономически изгодна онлайн платформа минимум разходи за обслужващ персонал.